(Bomba) Atom(ic(a) (tv) ???

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

(Bomba) Atom(ic(a) (tv) ???

Nu stiu dar asta mea venit in cap cind am vazut ce tema am la etapa 15 
citisem de la un participant ca ce ar trebui sa faca " sa plinga sau sa rada" ,
alt titlu nu cred ca imi venea in cap sa il trec de cit asta care zic eu ca e 
bun mai bine zis mai mult de cit bun.
Ce pot sa zic despre acest procesor atom , se stie ca e de la intel aceasta 
denumire in realitate arata ca o cutie de cibrituri  ce-i este mai inportant la un p.c. 
printre acest procesor se gaseste si modelul  NOTEBOOK ASUS INTEL ATOM 1.6GHZ,1024MB,20GB , in care  ti il incarci cu 25 de filme de circa 700mb si sa umplut hdd-ul pe linga sistemul de operare si lai facut fuul  dupa care o sa merga ceva mai greoi  la navigare pe internet printre aceste se gaseste si la deschiderea NOTEBOOK 
 cred ca  sunt  destule critice la  adresa lui ca are hdd-ul cam mic numai 25gb, dar ce  conteaza ca primeste atatea de parca iar pasa producatorului acest lucru  iti  zic eu ca "nu"  

0 comentarii: