Când am citit Arigo.ro am crezut ca e o firma din china dar pe parcus me-am dat seama ca ma inselasem, ea doar foloseste un principu al legendarul cod BUSHI-DO al samurilor japonezi, in gindul meu zic eram pe aproape de al ghici de unde sau inspirat ca nume.
Îmi place cum sună cele opt principi ale lor :)
Gata ,trecem de unde sau inspirat ca nume, revenim la ce trebuie discutat pe tema produselor, info despre produs, mam uitat cam la toate marcile pe care le au expuse pe paginile lor si am avut surpriza ca e asa de bogata, sunt cateva marcii la care sunt mai multe de 20 produse, la alte deloc, cand am vazut lucru asta am zis " ia sa ma uit in arhiva lor de cometari" si sa vezi ca ei nu is de mult pe peata si ca vor implini un an de existenta in februarie 2009(daca nu ma insel), cum te si astepti orce inceput necesita timp si optimism, ii incurajez pentu asta sa o tina tot asa
Ofertele din pagina "Promotii" is destul de incantatoare.
Aspectu si culorile is bine alese unsor de vizualizat si de umblat prin pagini pentu cei care stapinesc binisor mausul, in rest e ok. Vreau sa le trasmit ceva un lucru zic eu ca e util si mai usor de trecut dintr-o pagina in alta de cit sa nimerim numarul pentu pagina urmatoare era bine sa puna ceva mai mare sau sa fii scris " pagina urmatoare" si "pagina anterioara" si undeva in jos scrie " continuati" ceea ce ma duce inapoi in loc sa ma duca in pagina a II a
Ce mai pot sune eu de cat sa le fie bine si sa le mearga bine " cu spor"
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu