Dorinel Munteanu se impune la Steaua: "Nu voi fi sclavul nimănui"

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Dorinel Munteanu spune că nimeni nu i-a impus niciodată nimic şi că nu va accepta intervenţiile lui Gigi Becali - Dorinel, te-a surprins oferta Stelei? - Am avut două discuţii telefonice cu domnul Becali. Sînt sincer şi spun că am fost surprins şi onorat pentru că Steaua s-a gîndit la mine.  - Nu te temi că, venind la Steaua, vei avea soarta lui Hagi şi a lui Lăcătuş? - Trebuie să îmi asum riscurile. Lumea m-a tot avertizat, dar nu ţin cont foarte mult de acest lucru fiindcă ştiu ce pot să fac ca şi antrenor. - Gigi Becali a declarat că l-ai supărat fiindcă nu ai mers personal la negocieri. - Nu m-am dus pentru că am de antrenat o echipă, pe U Cluj. - L-a deranjat faptul că ai pus un impresar să negocieze în numele tău. - L-am delegat pe avocatul meu să negocieze un eventual contract, nu este vorba despre un impresar. El se pricepe mai bine la astfel de lucruri. - Lumea cataloghează antrenorii care lucrează cu Becali drept slugi. - Dacă voi fi antrenorul Stelei, sub nici o formă nu voi fi sluga nimănui, n-am fost niciodată.  Voi fi subalternul dînsului, dar sub nici o formă slugă! Este un cuvînt prea dur. - Ai spus că e tentantă oferta Stelei. Ce te atrage cel mai mult? - Pentru orice antrenor ar fi o provocare să fie ofertat de o formaţie care e în Champions League. - Gigi Becali a spus că deja i-ai dezvăluit că ai de gînd să joci un nou sistem, 4-3-3. - Am vorbit cu Gigi şi despre asta, dar a fost la nivel de discuţii. De cînd am venit în fotbalul românesc, tot timpul am jucat acest sistem.

0 comentarii: