Ce este hostway ?

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Ce este hostway ?

- Cand am vazut acest nume mi sa parut cava care are deaface cu oamnei care lucreaza in domeniul host, o adevarata armata de profesionisti unde au birouri in cele mai inportate locati din lume ele fiind: Chicago, Tampa, Austin, Vancouver, Londra, Paris, Amsterdam, Antwerp, Frankfurt, Hanovra, Sydney, Mumbai, Bucuresti si Sofia, Mai multe date despere Hostway gasiti >>aici<<
In cadru concursului Super Blog 2009 ziua a 3 (optional),organizat de PCNews avem de creat un paper in care sa spunem 5 lucruri de care blogul meu are nevoie.
Imi aminteste de profa mea de romana care imi zica daca ai neufagia pe o insula pustie dar ai sansa sa ei 5 lucruri cu tine ce ai lua ???
La care eu am spus : un cutit, o lupa, o poza, o oglinda 100/50 mm si un ceas mecanic .
Acum am patito cum se spune cel mai greu examen din viata e acel care sa iti alegi tu tema.
Si uite asa eu nu stiu care ar fi acele 5 lucruri de care am nevoie pentru blog-ul meu tind cont ca lista e mare pt mine dar sa mentionez 5 /:-) greu.
Si totusi am reusit sa ma strecor prin beculetele mele luminate si sa aleg cele 5 lucruri pentru blolgul meu.
Sa pot face fata tetintei a internetului ca cererea e mare dar puterea de publicare e mica cred ca asta as trece pe 1 in lista, Un om realist ( ca mine ) care sa vada ce doreste publicul sa citeasca si ce ii intereseaza pe vizitator cand intra sa gaseasca ceia ce isi doreste si sa ii ramana cu ceva in minte dupa ce a citit acel paper, 3 un spirit de entuziasm de a scrie cat mai multe lucruri interesante si sa poata propuna niste idei, 4 resurse umane care doresc sa isi promoveze un concurs sau un anut care vor sa il informeze tuturor, 5 un sprijun moral de la cei din jur pentru a face fata concuretei.
Cred ca aste as trece pe cele 5 in lista mea de lucruri inportate pentru blogul meu

0 comentarii: