Sa remediat problema

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Poate ati observa ca inaite de a inra pe blogul meu va aparea un mesaj ca nu poti intra pe acest site de pe browserul Internet Explorer. Eu folosesc browserul de la Google Chrome si nu me-am dat seama de problema care o intimpina cei care viziteaza blogul meu de pe browserul IE. Problema era cauzata din cauza My Twisterul din stinga care l-am avut. Daca tot vam zis care era problema va recomand si voua care aveti My Twisterul facut de pe site Go 2 Web 2.0 va recomand sa scoateti deorece cititori nu il pot vedea de pe browserul Internet Explorer. Acum ca am rezolvat problema, va urez vizinare pacuta.

0 comentarii: