5 min...

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Asa cum stim ca eu particip in cadu concursului Super Blog 2009 in care in cea de-a 30 etapa ( adica la jumatatea cocursului ) ni se cere sa ne alegem 2 prietem de a ne face cunocuti in Blogosfera Romaneasca.

Ideeia titlului era cam asa " Iti dau 5 minute din viata mea in fie care zi !!! " suna bizar, dar am sa povestesc si de ce datorita noile informati gasite pe internet poti posta pe blog prin intermendiul unui e-mail nu stiu cati au aflat despre acest sistem dae eu de curand am aflat si am si testat acest lucru si chear functioneaza.
Ideeia cu recutatul inca 2 preteni care mi se alature la creerea unui blog colectiv ar fi cam greu sa aleg din cei din anturajul meu spre exemplu varu e pasionat de Radio preteni NU prea cunosc termenul Blog :( , alti tovarasi pasionati cu Creierea Dizainnului ale sitului.
Sunt singurul care sunt familializat cu termenul Blog printre prieteni :( .
Sa revin la titlul Creierea blogului nu e greu si alegrerea temei dupa cum suna titlul,
continutul e pe o ideeie fixa, 5 minute in fiecare zi scriind pe un telefon mobil un e-mail trimitand pe Blog.
Destul de interesant sistemul ?
Pe acest principul ar merge Blog-ul meu colectiv, toate au un inceput mai dificil pana capata popularitate si publicul pentru care se va adresa pe parcurs.
Efectiv nu mai ai nevoie sa iti petreci mult timp la calculator ca sa iti scri pe blog, poti foarte simplu sa trimiti un e-mail de pe telefonul mobil, poti scrie pe blog in timp ce stai la coada sa iti comanzi pitzza sau eu stiu ce locuri vezi si vrei sa te exprimi pe blog poti trimite un e-mail pe blog sau de ce nu de pe o banca din parc.
Pentru_SuperBlog 2009 organizat de proba cu nr 30

0 comentarii: