Cu bune si rele

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

In momentul de fata as spune ca me-ar pacea sa se ocupe cineva de blog-ul meu, deoarce am o anumita limita de cunostinte de HTML si scripturi, java script ( putin din toate ). si o recunosc nu ma cred marele cine stie in astfel de programele si a.m.d.

De cateva luni tot incerc sa invat mai bine HTML, care la momentul de fata se lucreaza mai mult pe astfel de notiuni, la css sunt nul spre exemplu plaformele de la Blogger sunt pe baza de XML care cred eu ca is mai apropiate fata de HTML ( poate gresesc)
Daca tot am vb de Blogger pot spune si ca cele pe plaforma Wordpress is pe baza css, zic asta deoarece am 2 bloguri pe 2 plaforme diferite cu acelasi nume " a3urghe " :"> .
Eu il folosesc mai des pe acest blog ce pe acest m-am invata mai bine pe cat pe celalant mie mi se pare ceva mai greu pentru mine ( nu vreau sa supar pe nimeni ca o plaforma e mai buna una fata de alata sau invers ) ..
In cadrul concursului Super Blog 2009 ni se cere sa scriem un " paper " , " Pe cine ai prefera sa iti faca cineva blogul cu tema care o doresti cu toate plugin-uri, baze de date, temac la mult visata s.a.m.d.
Pentru cei fara spirit de curiozitate si " molesitate " as putea sa le recomand sa isi cumpere un domeniu care are la randu lui avatajele lui ( adica inserare s.e.o., un spatiu mai mare de stocare, ce rezulta mai multe "papere" scrise, fara complicati de incarcarea pagini, suport tehnic profesional, vizitatorul tine minte mai usor site-ul tau )
Cei de la Blogway ofera si Bloguri pe plaforma wordpress
Iar pe cand cele free ( gratuit) nu beneficiezi de suport tehnic nici de indexare rapida in search ( motoarele de cautare : Google, Yahoo, Aol, Blig ( msn & Window Live) , Ask )
Iar tema la blog depinde de plaforma pe care te-ai facut blogul, temele pot fi cautate pe net care sa iti satisfaca cat de putin blogul tau visat sau poti opta sa cumperi o tema.
Daca nu ai blog si vrei sa iti faci gandestete de 2 ori mai bine ce iti doresti de la el sau unde doresti sa ajungi cu el ;) ( valabil pentru cei care nu au inca un blog )
Pentru concursul super blog 2009 in caduru probe 16, sponzorizat de Hostway

0 comentarii: