Doar 84 de zile cer, doar atat

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Credeam ca scap de tusa dar uite asa neufragiez eu si inca 3 buni prieteni de mici adica mama natura, timpul si tusa care vine in fiecare an si ma ia prin spitale ce ma poarte la ea in poale ca pe un prunc.

Daca tot e frig la noi in tara mam tot gindit sa eu vasul spre Insula Bermudelor doar orice roman vizeaza cand este la noi iarna, si sa neufragiez acolo 12 saptamani (84 de zile ) ca sa scap de griji si de obligatile de zi cu zi, mai ales de raceala care am primito cadou de la mama natura si inca 7 zile de la Timp sa stau in caranita in propria mea camera, ce nu imi dau voie sa visez sa neufragiez pe Insula Bermudelor dor permitandu-mi sa visez.
Visand stand pe sezlon cu paharul de coctel .... balacindu-mi piciorele in apa.... prea fumos ar fii
Toastea aste le pot primi doar daca imi iau 4 bilete pe Insula bermudelor sau gastigand la 6/49 duminca asta prea frumos ar fii... un cadou de mos gerila ar fi nemaipomenit acele 4 bilete.
Neufa... ,
Trezindu-ma in bataia razelor solare pe insula vazand cum rasare sorele pe insula, macand la micul dejun un aperitiv de fructe cu suc proaspat de cocos
La pranz :) frumusetea oceanului privind-o de pe cel mai inalt varf de pe insula macand o salata de fructe, ascultand muzica de pe un ipod rosu.
Seara la un foc de tabara sicutand cu doamna Mama Natura, Timp si Tusa care nu lipseste nici de pe insula.
pentru Super Blog 2009 organizat de pcnews, juriul hostway

0 comentarii: