Esti in pana ??

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Doar nu de alta pana de curent :))

Draga frate EdiMax cel mare care ai grija de toate cablurile mele de prin blog si de notebook-ul cel pretenti{os(-ul) care il tot rod noaptea} si mai ales si al vecinilor mei, mai exact de domnisoara de la unu :"> care nu are Antivirus de la mine :( cum eram eu sa uit si de cele 2 prietenii care latra ziua la messenger-ul ei :D, si de sigur cu privirea acceia seducatoare se uita la tastatura ei ca trebuie stearsa de praf.
HEi gata fatezia !!! sa dus spotul de 30 sec :P
Ha am uitat sa mentionez si al doilea nume a lui EdiMax care este :"> 3G 6210n
O mica caracterizare a fratele meu EdiMax 3G 6210n,
cel mai inportat lucru este sa stiti ca nu te lasa la greu alaturi de preieteni tai unde puteti naviga in retea fara nici o restrictie si la net stiti cum zice seful " deja e prea mult pentru tine ca te-am dat cu 5% mai mult la salaru de pe luna asta "
Nu vreau sa va plictisesc cu date tehnice ..... mai multe detali despre produs gasiti aici , aici sau aici decizia iti apartine.
Pentru super blog 2009 proba EdiMax 3G 6210n

0 comentarii: