Laptop pe placul meu ar fii ?

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

-Vati intrebat ce fel de leptop sa va cumparati?

-Cum sa nu, milioane de indivizi se intreaba care este cel mai bun producator de Laptop-uri.
De la Acer pana la Lenova in ordinea alfabetica.
Ai sa auzi care mai de care in materi de dotari si caracteristici dimensiuni de te zapaceste cu tot feluri de termeni Hdd, Ram, Procesor, s.a.m.d.
Sora mea are un Laptop de la Dell de mai bine de 7-8 ani de cand il are cumparat de la cineva adus din germania care la randul lui a avut si el de 5-6 ani si ma surprins ca nu a avut probleme de service cu el, pe cand eu am un desktop de 2 ani si am mers cu el de 6-7 ori la service.
Am avut probleme cu paca de baza, hdd-ul, tunarul Tv, cu procesorul, de 2-3 ori cu sursa, zilele trecute mi sa expirat termenul de garatie :(, Un sfat foarte util este cand cumparati de la un magazin un dektop va recomand sa aveti grija cu termeni de garatie dupa 2 ani poti face ce vrei la unitatea centrala, pana atunci fiti cuminti cu cutia si sa il fortati la maxim procesorul ca sa se obisnueasca dupa 2 ani, daca intre timp aveti probleme vati scapat de costuri inaite de 2 ani de garatie
Pentru Super Blog 2009 organizat de Pc News proba nr 26 (optional)

0 comentarii: