Asus

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Stim cu toti ca ASUS are foarte mare grija ce pune in dotare la laptop care sa citeasca fisierele media cum ar fi HD sau VOD, si cele mai porformate placii video, care sa iti satisfaca bucuria vizionari/audio unui fisier media. Asus are grija sa ai tot ce iti trebuie in dotare pentru nu dezamăgi cumparatorul.

Orice produs creiat de ASUS in spatele ei se afla o echipa de profesionisti care pun suflet pe ce-ia ce fac.
Poate nu se comporta ca un copil dar el se creiaza precum cresti un copil, Copilul creste in ani dar un produs realizat de ASUS cateva luni / cativa ani.
Totul pentru calitate si utilitatea lor, De cate ori nu ai fost mandu ca ai un laptop care reda fisiere media forte clare cum ar fi HD-ul??
Te-ai pus vrodata intrebarea asta "de ce sa imi iau un ASUS" ?
-Raspunsul este evindent ca nu te-ai gandit dar ai simntito fara sa iti dai seama. Aceea privire de la colegi bucurosi ca au un coleg la care pot apela repede pentru un e-mail sau o discutie scurta pe mess sau un apel-video pe mess sau camfrong/skype/alonia.
"Un lucru bun nu se uita usor" cam asa ar trebui sa te gandesti cand rostesti acest cuvant "ASUS"
Articol scris pentru Super Blog 2009, organizat de PCNews.ro

1 comentarii:

Unknown spunea...

As vrea sa imi cer scuze fata de tine, ca am fost rea... Imi pare rau ptr lipsa de toleranta de care am dat dovada... Sper ca vei putea sa imi ierti toate comentariile taioase pe care ti le-am lasat pe PCNews...
Poti oricand sa ma contactezi la iulia.diana.mihai@gmail.com
Chiar te rog sa faci asta, am ceva sa-ti trimit pe mail! :)