Gala Premilor

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Dupa un asa maraton de "papere" mi-am zis dupa multa munca vine si rasplata si uite asa am mers la Gala Premilor Super Blog 2009.

Nu pot spune chear tot " de ce " nu prea am auzit cam ce sa vorbit, un lucru vizibil si nu pot sa contestez acest lucru cam mare absenta la Gala chear si in randul unor sponsori, si ca sa nu fiu " Baiatul Cel Rau " dau vina pe vreme ca nu nea lasat sa ne adunam mai multi la Gala.
Si cum nu se putea sa nu lipseasca "Personajul" principal Gastigatorul Super Blog 2009, un baiat de treaba, foarte sociali, crezator pe sine, Vizitati Blogul Castigator
Aici gasesti lista cu toti participati la Super Blog 2009 le urez bafta la toti si sa ne vedem (citim) si la urmatoare editie SuperBlog
Cateva cuvinte pentru fiecare.
Dram Poet , tine-o tot asa si sper sa apara si gigetica sau gigelitul pe langa personajele deja vedete la tine pe blog.
Iulia Diana mihai, " parerea altora conteaza" intr-o oare care masura.
e-Lari, felicitarile mele ca ai reusit sa termin "maratonul", ma asteptam sa renuti inaite de final, se pare ca mam inselat.
Lexa Verzes, felicitarile mele " le meriti"
Tony, sper sa ne vedem si la urmatoare editie" Bafta la concursul la care te-ai inscris "
I4ever, multumesc pentru clipe de clipire ( becutete).
Ave13, pe locul care esti acum a fost locul meu anul trecut( Prima Editie) poate la anul vei urca daca te vei mai inscrie la urmatorul " Maraton"
Berilac, ma bucur ca ne-am cunoscut, sa nu crezi ca am uitat de tine Romanika, sa continui tot asa ;).
XXL-Media, cand am vazut numele blogului am zis ca e o gluma de-a ta dar nu a fost asa.
Lista ar continua de la cele personale pana la cele free, dezamagit de uni dar prefer sa nu dau nume ca dupaia o sa fiu injurat sau ceva de genul asta.
Felicitarile mele care au terminat maratonul cu brio adica cele 55 de probe.
Cu ce mam ales dupa acest concurs " Super Blog 2209" sunt multe de spus dar am sa zic pe cele mai inportate, prieteni noi in Blogsfera Romaneasca, Orice stres are si o rasplata pe masura, Respectul sa ramana Respect.
Multumim din nou organizarorilor PcNews.Ro, SwissPlan.Biz, Rack.Ro, si sponsorilor bine inteles ca nu am uitat de ei : XtremPC, Bani pe psi partenerilor mediaost , Connect , Tech in Style , Radio Lynx , 121 , Arena IT, Toyota , ASUS, Toyota, AMD, Real Hypermarket, Hostway România, Quelle, Tara Fashion, TNT Games, Prooptiki România, Edimax şi PCGarage.ro.

1 comentarii:

Bogdan MoneyWatch spunea...

Atatea incercari in viata, cum sa nu-ncercam din toate...

FELICITARI mai ales pentru tine. Ramanem aproape.

Cu mult respect,

Bogdan "MoneyWatch".