$$$ money $$$

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

DA DA DA DA Money Money Money, cu cat mai multi mi-ar uşura pe zice trece viaţa. dar cum se ştie nimic nu este veşnic :)).

Cu bani castigati de la loto mi-ar lua un Mini Coopar, o astfele de masina mă reprezenta aerodinamică simplă nu prea sofisticată, micuţ ( se strecoară uşor ) motor impecabil.
Mai exact maşina visurilor mele din copilarie. sper sa pun mâna pe ea intr-o buna zi.
De ce astfel de maşina, masina aseamana perfect cu caracterul meu de persoana calma care nu se inerveaza la lucruri mărunte si înacelaşi timp stăpîn pe sine, maşina are aceste caracteristici dacă mergi cu ea uşor, uşor merge dacă o forţezi işi face treaba, eleganta în acelaşi timp şi sport.
Pentru super blog organizat de pcnews.ro proba cu nr 39 sponsorul Toyota România

0 comentarii: