Vis sau cosmar ?

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Intru pe usa cu o cheie cu 4 dinti, Trec incet usa si vad cum lumina de deasupra mea nu lasa nici o umbra in jurul meu, Ma uit in dreapta si vad o barca ce puteste pe un lac pe care nu lam vazut acum 10 secunde, ma indrept spre ea repede si cu cat mai repede ea se indeparteaza de mine, Ma intorc, vad cum se inchide usa încet si dint-o data se evaporat, Dintro data ma aflu in desert sore, cald, simt ca ma topesc, mi-e sete, lesin, Un puf ma trezeste si parca imi vad copii cum putesc in aer, eu repede ma trezesc si icerc sa ajung la ei, descoper ca nu am nici o putere sa ajung la ei fiinca si eu putesc, incerc sa ajung la ei inotand dand din brate si picore nimic, Dint-o data ma prabusesc pe o trabulina elastica inmensa de nu-i vad capatul trabulini, sar si sar. Ma trezesc din somn imi vad copii dormind, ma uit la usa de la intrare vad ca ceva e schimbat deschid usa si ma vad pe mine int-o oglinda, Ating oglinda, pare sa ma traga spre ea, incer nestigerit sa trag mana si sa inchid usa. Dint-o parte apare tat si ma trage si reuesc sa inchid usa.

Il intreb pe tata ce se intmpla si imi spune ca universul a loato pe o cale gresit, eu nu inteleg ce spune parca surzesc si ii tot zic sa vorbeasca mai tare, eu tot nu il aud, dint-o data bate o lumina din usa care am inchiso adineorea, tata face semn dute e un semn bun ( citindui de pe buze) ma indrept spre usa si intru in lumina respectiva, incet incet lumina inceteaza sa mai bata asa,
Vad o lume care nu am mai vazut parca erau la piata toti cu bagaje mari si le tineau pe umar de parca nu aveau greutai, ii cer unui o geanta sa vad cat e de usoara, nu reusescsa o radic, il intreb ca ai in geata si imi zice uitete ca nu vei pati nimic, deschid geanta, cand radic capul va vad int-o pestera avand pe cap o casca cu lanterna ma uit in jur sa inteleg ce se petrece, lumea din jur se uita ciudat la mine de parca mar cunoaste de o viata, eu speriat ca nu pricep ce se intimpla, o sopata imi sopteste inchide calculatorul ala si dati ochelari jos ca o sa te doara durta de foame. Hoau ce mai experienta am mai avut acest lucru datorita ASUS G51.
Pentru Super Blog organizat de PCNeus, proba cu nr 43

0 comentarii: