“Vrei sa te insori cu mine?”

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Gasesti aici adresa.

Da ma-m saturat sa tot satu la birou si sa lucrez peste program sefei care nu mea aceeptat nici o crere de concediul sa ma duc la pariti mei, ho doamne nu-i iam mai vazut de 3 ani :( ce mai sefa.
Ha am uita sa menţionez sefa e de origine Canadiana, eu lucrez pentru ea de 3 ani ca secretar ma ocup de hartiile ei care le imprastie peste tot biroul de la etajul 1 care il are dupa colti la prima usa din dreapta din centrul de World Center.
Daca ai vedea cum arat biroul pe la ora 20:00 te-ai pune mâinile in cap.
Daca tot se poarta asa cu mine , am sa pun planul la bataie pentru a obti si eu accel concediul mult dorit.
Pasu 1
Am sa ii trimi un bunchet de flori cu un bilet "Te iubesc, pentru ceea ce eşti, semnat :) "
Pasul 2 (ziua a 2 a)
Un buchet de trandafiri albi si rosi cu o invitatie la cina cu locatia ***** , cu scopul sa aflu mai multe despre :"> ea, aflu ca e singura ca si mine ( un puct ) , si mai intim aflu ca nu sa mai ***** de 18 luni, Da Da un adevrata chin daca stau si ma ginsesc ca nisi eu nu am mai facuto de la balul de absolvire din facultate :( , asa si trece mai bine de un an de cant ne tot intilim aproape in fie care seara .
Pasul 3 ( dupa un an si cateva luni)
Atata timp atatea intliri ma indragostit de ia daca ai vedea cat de fumoasa este la fiecare intilire la birou nu o vezi asa fumoasa cu parul desfacut, in rochia aceea visinie, da la urmatoarea intilire cred ca am so cer de logodnica si peste 6 luni de sotie :D.
Si asa am sa scap si eu de ceererile alea care sa le mai cer ii zic direct mergem weekend la parinti mei :D sau ai ei. ura mia esit panul.
Pentru_SuperBlog organizat de pcnews.ro ,proba nr 42

0 comentarii: