ziua pamantului !!!!

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

De unde a mai aparut si asta ???

Googal a cam incepe sa devina asa zis " aniversarea zilei " dau click pe image si sa vezi toate stirile cu "Earth Day "
Si lista incepe asa:
Dupa ce mam documentat de pe saiturile de mai sus, imi dau si eu cu parerea cum am sa sarbatoresc eu ziua pamantului mai exact in stil romanesc cu " bere si mici " doar suntem la o aniversare :D . si la sfarsit aduc tortul ca sa ma satur daca se poate de dulce, dar parca mai lipseste ceva in tort , ha da iti zic eu ce va lipsi nr de lumanri ca nimeni nu stie exact cati anisori are pamantul de la " Bing Bang" incoace dar organizatile care au pus umarul la creierea acestei zile " eveliment " sa infiiinta in 1970 dar mai interesant este ca "Earth Day " a luat ampluare pentru a proteja meniul :-? intrebarea mea este , nu cumva acel presedinte al americi din vremea respectiva avea un interes politic ca sa faca lucru asta?? dor nimeni nu face ceva fara sa aiba un interes personal :-? .

0 comentarii: