Asa nu vei ajunge nicaieri

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

"Buna ziua! Ma Numesc [B[a[r[b[u[! Imi pare bine! R[a[d[i[o[W[h[i[s[p[e[r ar dori sa iti acorde un interviu si sa faca o colaborare pentru mai multe informatii pe id-ul r[a[d[i[o[w[h[i[s[p[e[r[c[o[m multumesc"

Eu nu va mai cotactez ca asta e al 2- sau poate al 3 id care il am in lista mea de mes eu nu imi mai bat capu cu voi daca stai pe "invizibil " e problema voastra , poate pe viitor o sa imi umpleti lista cu id-urile voastre de la fiecare mebru al vostru.
Daca doriti sa vb ceva anume cu mine ma gasiti pe nume de blog {aron} si poti folosi yahoo , gmail, aim , hotmail, skipe. si nu mai scieti cometari trimiteti un e-mail si vb acolo ca daca mai scrieti un comet de genu asta cum este mai sus , nici nu ma obosesc sa il citesc il si sterg ca si pe asta si ce celalat aveti pagina mea de contact ce e asa greu de inteles ???
Daca doriti sa mai cotactai si alte persoane un sfat va dau cautai mai intai pagina de contact si apoi apucativa de spus ce aveti de zis.

0 comentarii: