Inca 2 si imi fac casa

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Iata uite daca imi mai iau inca unu ca ce am in mana o sa imi fac casa de lemne la tara pentru nepoata mea in care sa se joace cand e cald si frumos afara, cum ar fi aceasta luna ( 08-2010 ) nu mai zi si data ca dupaia ar trebui sa zic si pronova vreimi dor nu sunt de la "Stirile Meteo" de la vrun canal infumurat ca nu are audienta la sectinea Meteo :)) ata mear mai trebui.

Si uite ce am in mana un calculator de vro 3-4 ani cu inbunatatiri de mai putin de un an ( iam schimbat placa video cu unu de la ASUS, si cu niste memorie ram si un hadd de vro 160G+ ce mai aveam) in rest merge bine, dar am o problema cand sunt pe teren ( plecat de acasa la vor 30Km incolo ) imi vine cate o ideie si nu o pot testa :( ca nu am nimic ca sa imi pu ideia in practica.
Navigand ceva reme pe magazinele online din tara cat si din strainatate ca sa compar preturile , sa vad daca isi merita banuti si la cat e de criticat pe forumurile pe care le acesez.
Am dat de un Notebook destul de frumusel si bine dotat la nevoile mele cu un procesor AMD Athlon X2 Dual-Core , cu o memorie hdd de 250GB sunt suficinti pentru mine cu o viteza de 5400 rpm , placa video de HD 3200 de la ATI cu memorie ram de 2Gx2, cu displey de 15,5 inci cam mititel dar sper sa nu port ochelari din cauza ecranului mic :d ca pe c.p. am de 22 inci vad tot incluziv emoticoanele de pe margina temei din wordpress ceva de genul :) nu cred ca e ceva anume care sa il includa, pe langa tot ce am mentionar ce e este mai inportant la tovarasul acesta mai are si o greutate de 2.6 kg cam greu pentru deplasari sub 15 km.
Oops Pe tovaras il cheama Asus K51AC-SX037D
Articol scris pentru concursul BLOGWARS

0 comentarii: