super blog 2011

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Nu multi stiu de  "el dar sigur sa auzit  prin  blogosfera romaneasca" e la cea 4 editie , eu am participat la primele 2 :d la  3 meam luat  pauza pentru alte proiecte personale  cei drept mam inscris si la 3  dar   o erroare sa produs  din cauza unei litere si  asa am zis lasa ca " binele si raul " sau produs deja si uite asa ne revedem incea de-a 4 editie.

tin sa metionez  vb o romana pe placul meu ca sa va dau  batai de cap  voua, aici nu exista  variata  "eu variata voi" aici  eu sunt  doar  eu , ati priceput .

oops  eram sa uit " mam inscris in  concursul Super Blog editia 4 " pentru cei interesati de acest concurs  vizitati  http://pcnews.ro/2011/09/01/incep-inscrierile-la-superblog-2011/

Toate bune

0 comentarii: