Viitorul este acum

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Am avut un vis straniu parca eram in anul 2045 in fata unui aparat virtual ce mi se pare ciudat ca navigam pe internet citem e-malurile si stirle sportive una din titluri imi amitesc ca sria cu rosu "U.E.F.A. suspenda licienta pentru Liga 1 Romania " in dreapta mea avea in mana un fel de manusa cu leduri albastre sub scaun era unitatea cetrala destul de micuta cred ca avea ca 30cm inaltime si lungime arta ca un cub subcostient ma gandeam ma ce are asta si ma it repede pe caacteristicile unitai cetrale si vad Ram 8G hdd 3T procesor Doal CoD F18 placa video NiVia Virtual Hause Led Blue Si avea stem de operare S.O. Hiteh Google Premium.

Ma trezesc ma uit in jur si imi vad tlf meu ma uit repede la data vad 2011 ciudat nu ?
Cu gandul la ce am visat ma bate gandu sa imi schimb calculatorul cu ce am visat poate undele din pise as gasi pe magazinele din lume dar sistemul de operare nu cred nici procesorul Doal Cod F14 sau placa video nisi atat. de imaginatie bogata am in subcostient


Pentru Supe Blog 2011

0 comentarii: