Mirel Radoi: ”Meciul cu Lyon va fi unul de totul sau nimic”

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Căpitanul FC Steaua, Mirel Rădoi, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că echipa Olimpique Lyon este cea mai puternică adversară din grupa F a Ligii Campionilor şi a subliniat că o victorie le-ar permite jucătorilor stelişti să se gândescă la primăvara europeană.

"Ne aşteaptă cea mai grea partidă din această grupă, Olympique Lyon e cea mai puternică din grupă. Sper să câştigăm primul meci acasă din participarile în grupe. Cu trei puncte putem spera la calificare, altfel va fi greu Sper să fi învăţat ceva, de fiecare dată când am pierdut. Sper să nu mai fie acea teamă ca în anii trecuţi de Olympique Lyon, mai rău decât să luam bătaie n-avem ce sa pierdem. Totul sau nimic, o victorie ne duce cu gândul la o calificare. Ar trebui ca toate partidele să fie la fel, ne dăm silinţa să fim la fel de concentraţi, e greu sa fii la fel şi în campionat şi în Liga Campionilor. Trebuie să ai parte şi de şansă, să abordezi altfel meciurile, e greu să câştigi cu Bayern sau OL. Nu ne mai permitem să spunem că suntem echipă mică, a venit momentul să învingem, jucăm de trei ani cu echipe mari. E şansa a doua, ca buget, valoare, dar trebuie să încercăm să câştigăm", a afirmat Rădoi.

Rădoi a afirmat că toate echipele, indiferent de nume, pot fi învinse. "Nu ştiu dacă Olympique Lyon e mai slabă ca acum doi ani, dar toate echipele sunt de bătut. Nu ne va fi uşor, n-am putut să batem pe CS Otopeni. Trebuie să gândim că nu avem nimic de pierdut. Am trecut cu brio peste cuplul Gilardino-Mutu, sper să trecem şi acum, dar va trebui să înscriem macar o dată iar ei niciodată", a menţionat Rădoi.

Mirel Rădoi a vorbit şi despre întâlnirea cu antrenorul formaţiei Internazionale Milano, Jose Mourinho: "Cu Mourinho a fost o pură întâmplare, aveam un prieten cazat şi ne-am întâlnit întâmplător. L-am salutat, am plecat mai departe".

Căpitanul stelist a afirmat că suporterii au dreptul să fie supăraţi după rezultatele slabe.

"E cu totul altă competiţie. E dreptul suporterilor să fie supăraţi, îi înţelegem, trec prin frustrare, supărare, dar cu rezultate bune vom face pace, vor fi date uitării aceste înfrângeri. Meciul cu Lyon nu e revanşă pentru că am pierdut meciul cu Franţa. Nu e momentul, chiar dacă nu am evoluat cu Franţa. Nu stiu daca se aseamănă Lyon cu jocul Franţei. Olympique Lyon e mult mai bună decât a arătat Franţa la Constanţa şi asta mă face să mă tem de ei", a spus Rădoi.

Referitor la situaţia din vestiar, Rădoi a spus în glumă: "Nu sunt probleme în vestiar, poate s-a stricat aerul condiţionat".

Meciul Steaua - Olympique Lyon, din etapa a treia a grupei F a Ligii Campionilor, va avea loc marţi, de la ora 21.45, pe stadionul din Bulevardul Ghencea şi va fi transmis de Pro TV.

0 comentarii: