Becali l-a inlocuit pe Dorinel cu Lacatus, in direct la Sport.ro!

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Gigi Becali a anuntat la Sport.ro ca Marius Lacatus este noul antrenor al Stelei si spune ca se va desparti de Dorinel Munteanu cand va reveni din Germania.

"Eu nu pot sa spun cand va veni Dan Petrescu la Steaua. La ora asta a demonstrat cu o echipa mica: a ajuns la 5 puncte de Steaua. Si Razvan Lucescu si Dan Petrescu sunt antrenori buni si au avut perfomante bune in acest an." "Eu stiu care va fi viitorul Stelei. Va spun in premiera: Lacatus este antrenorul Stelei. Am vorbit cu el, l-am anuntat prin impresar. Am vorbit cu Dorinel Munteanu si cand se va intoarce ne vom desparti pe cale amiabila. 200.000 de euro trebuie sa-i dau. Nu este adevarat ca Lacatus nu poate antrena Steaua. Am vorbit cu Radulescu, iar Lacatus poate sa antreneze", a spus Gigi Becali la Sport.ro. "Am recunoscut deja ca imi pare rau de plecarea lui Lacatus. A fost o greseala, am vorbit deja cu el. Am facut o declaratie dupa meciul cu Lyon, dar atat. Nu am vorbit cu Dorinel, am vorbit cu impresarul lui. M-am inteles cu impresarul lui sa ii reziliem contractul pe cale amiabila."  "Pe Lacatus l-am anuntat la telefon ca este noul antrenor al Stelei. Dumnezeu stie cu cine pot sa iau titlul. Asta e hotararea mea si asta am sa fac acum."  "Ne-am gandit initial la Dan Petrescu, Bergodi si Panduru. Cu Panduru nu eram siguri cum antreneaza, Bergodi vine la Steaua strain, cutare, nu stiu ce... Cu Bucsaru sunt prieten si nu pot sa i-l iau pe Dan Petrescu cind se bate la titlu, ar fi fost o nesimtire din partea mea. Asa am ramas la Marius Lacatus, m-am sfatuit si cu jucatorii" , a spus Becali la gsptv. Dorinel Munteanu a reusit o singura victorie pe banca Stelei, in ultima etapa, 1-0 cu Unirea Urziceni. In celelalte 7 meciuri in care a condus Steaua de pe banca, Dorinel Munteanu nu are cu ce sa se mandreasca. A obtinut 4 egaluri in Liga 1 si 3 infrangeri in Liga Campionilor.

0 comentarii: