REAL " FARA EGAL "

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

hoo, cam departe de unde stau eu, totusi am reusit sa trec pe acolo ......

Am fost la REAL (Madrid ) "Fara egal" sa vad ofertele sa le pipap sa le mangai si ce a mai ramasa /:-) ha sa le admir ca trebuia.
Si am vazut noua oferta de de la REAL de Thomas Rosenthal erau de admirat , teflon garatie 2 ani ??? asa scria pe undeva pe spare mic /:-), pentru mine suna cam asa " made cheaina* " de si nu e o firma din cheaina* ? pe linga asta am vazut o chestie interesanta firma de care se ocupa de marketing e una sin S.U.A. aveti o bila alba de la mine, ce credeti ca inseamna asta?
#Va zic eu????
-Produs bun ,
-Calitate garatata ,
-Pret acesibil, ( Profitati de oferta de la REAL cu o reducere de 70 RON ) cu cat mai repede achizionati cu atat mai bine, cu acesti bani va mai puteti achizionati
inca o tigaie de 28 cm diametru ;), SUUPPPEEEERRRRR NU !!!!!!!,
pe vreme de criza suna bine si foarte tentant uite niste imagin facute la REAL
" fara egal "
Dictionar
cheaina = china
Acest "paper" este pentru concursul de super blog 2009 organizat de Pcnews cu parteneri Real in cadrul probei a 6-a (optional)

0 comentarii: