upss

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Of ce de treaba am numai daca imi amintesc cate drumuri am facut saptamana asa cu trenu de la bucuresti acasa si de la focsani acasa deja mi sa incheiat saptamana :( " Doamne de ce ai facut ca zilele de lucru sa fie numai 5 zile o zi de bairam si ultima pt asa zis odicna ? " daca ar fi sa lungesc ziua sa fie cata o luna tot nu merge /;-) lasa ca e bine si asa nu ? doar o viata avem si noi pe lumea asta, di daca ar mai exista si ceealata ore cum ar arata?. Si uite asa trece noapte la mine sa facut deja 3:26, si mam uita la ce am de facut pentru etapa ^ ( obligatorie si cea optionala) interesanta tema baieti ne trimit la cumparaturi, para eri nu am mai fost la real?? asa-i ioane? doar e aproape de mile cam la vro 10-15 km de mine si cu autobuzul fac o ora , Of traficul asta , cine o fi inventata masina?? sper ca nu un roman ca ii tai capul. pai ca nu vreau sa mai moara vro unul de-i nostri ca tre mai suntem putin in tara noastra ce vestita si plina de frumustii pe care nu le pretuim, Hai ca eu inchi tot ( netu si c.p.-ul ) si ma bag in pat sa dorm vro 2-3 ore daca reusesc, ma scol :( naspa iararsi zii :( dau o fuga pna la ls o clinica de analize ca de vro saptama tot zic ca ajung acolo si uite asa am facut eu naveta la doctor prin trenuri,dupa ce rezolv cu astea vad ce banuiti mai am si dau o raita la REAL sa vad ce produse au pe brendul lor chear is curios sa vad ciolofanele alea lucioase care nu is biodegradabile :)) de parca ar exista asa ceva, hai nopate buna sau buna dimineata ???? e trziu sau devreme? de culcare ??? !!!!!!!!!!!!

0 comentarii: