PC / Notebook vs Televizorul / Plasma

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Crezi ca in viitorul apropiat sau cel mai indepartat orizonturi vor inlocui PC / notebook , televizorul sau plasma ?
In nici un caz nu le vor inlocui dor sa bunatateasca provinetul de internet oferta cum deja au aparut oferte de genul asta " Te abonezi la noi si ai canale tv pe calculator sau notebook" si daca nu ma insel cred ca este AirBites , asta nu inseamna ca vor inlocui nici de cum deoarce una e sa te uiti singul la tv la calculator si alta e sa te uit la tv cu toata familia la un film de Craciun la televizor.
Un bun exemplu iti pot spune eu ca am tunar tv la unitatea centala si de 2 luni de cand me-am reformatat calculatorul nu mi-am mai instala kitul pentru tunar deoarece nu ma uit la el si ocupa spatiul irosit pe hdd de un kit care nu il folosesc ba mai mult chear imi pare rau ca am achizitionat tunaru Tv.
Nu cred ca am vro saptamana intreaga de cate 3 ore pe zi cel putin sa ma uit la Tv de pe PC.
Pc are avatajele lui iar televizorul are pe ale lui.
Si nici nu poti multumi toata familia cand se uita la Tv de pe PC sau notebook deaore ce monitorul are o diagonala de pana la 35 cm, pe cand un Tv are peste 40 cm, una este sa te uit la Tv la o distanta de minim 5 m si alta este sa stai la birou sa te uiti la Tv de pe PC.
In nici un caz nu le vor inlocui, tot Tv / Plasma isi pastreaza fidelitatea pentru canalele TV.
Opinie: Ar fi o varianta dar nu cred ca va ava asa de mare succes ca Tv-ul, monitoarele incorporat cu cititor de cablu Tv fara sa mai fie necesar sa activezi unitatea centrala.
Pentru Super Blog organizat de PCNews.ro, prooba cu nr 54.

0 comentarii: