Vine mosul !!!

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Da asa ma gandit eu sa il imit anul asta pe Mos Craiun, nepoatele mele Off is de ne pretuit la cate lucruri traznite spun mai ales cea mare care are 13 ai acusica isi ia si ea buletinul, de atatea ori cat vine pe la mine de atatea ori ar vrea sa stea si ea la calculatoeul meu, si nu prea o las ca nu vreau sa imi risc la datele care le am in calculatorul meu, mai are si un noroc deala mic so mai las cate jumatate de ora, cand ii zic ca o las jumate de ora parca e in al 9 lea cer cat e de bucuroasa ca o las. Uite asa ma gandit sa imit anul asta pe Mosul facandui un cadou un Asus'Eee Pc 701, ca sa aiba si ea unde sta la caculator. Modelul indeplinete tote cerintele din punctul meu de vedere pentu nepoatele mele, este micut simpatic usor de lucrat cu el, nu necesita nulte programe pentru copii, le e deajuns sa le pun messenger-ul si office-ul, ca sa poata face lucrai daca e cazul pentru scoala, socuri nu ii trebuie pus ca sunt cu miile pe internet, ea cand vine la mine isi cauta un joc pe internet suficient pentru ei. Articol pentru Super Blog 2009 organizat de PCNews.ro

0 comentarii: