Asculta Live .......

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Am niste ganduir care vi le impartasesc cu ochi inchisi gandiduma  la un spatiul  nisipos din juru meu care  se intinde in zare pana la orizont opus cu un cer senin de vara cum  bataia vantului ma vantura ma simt " tot mai  sus"  cum tremura hainele de pe mine si aud cum apa ajunde pe mal inpisa de vant si invartita de axul terestru din spatiul cosmic, vad si aud totul dintrun  Asus N55  ma simt de parca inca sunt prezent la Costinesti  dor eu de parca as fi intro insula pustie cu muzica din discoteca Ring .

hooo ce amintiri frumoase mai am aste ot se la vad si sa le retraiesc din nou si din nou de cate ri imi dores dor ascultand sunetul apei si cum vultura vantul toalele de pe mine vazand apusul de sore langa seniorta mea iubita de parca nu as mai vrea sa ma mai scol de aici....

Pentru Super Blog 2011

0 comentarii: