Auzi tu eu plec in codediu din cauzar ta

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Asa cum am scris  in Titlu sa sti ca asa se si va intampla maine ca sefu sa "saturat de mine si inovatile mele" ca el se considera mai "destept" ca mine,  si iam  zis "bree si ceva mam saturat de tine   si vreau concediu pentru  urmatoarele 2 saptamaini sa nu ma mai derajezi" si sa vezi ce mea  raspuns " Da  si  daca nu vreau   pt  ca imi esti simpatic"  in gandu meu dar parca  te simtei prost pe langa mine ca tot iti explicam si tu o facei pe desteptu cu mine ca  le sti dar  nici acum nu ma lasi in pace.


Si uite ca nu am genti de voiaj dau o "fuga pe net" si caut in magazine si hypermarket si gasesc la real ( Tu esti special ) genti de voiaj si dau  peste reducerea de 60% Termeni si  conditi le gasiti aici dar uite ce am sa eai si la ce voi folosi dora  ma duc in concediu nu ! 

Recomadarile care  vreau sa aiba acele genti de voiaj si respectiv rusacul.

Valiza sa nu depaseasca  volumul total de 50 kg. sa aibe roti ca sa il trag  doar nu vrei sa fac "herinie de disc" de la carat, usor de desfacut fermoaru ca ma tot  chinui  cu gentile care au catarama si fermoarele de "doi bai " inscriptionate made in china pe fermoar  >:-P culorile sa nu iti sara in ochi, sa reziste "mai mult de cat mine" (n.r. meam propus sa traiesc 150 ani ) deci asta inseamna ceva :D. Iar rusacul sa  fie usor de manevrat ca il folosesc  mia ceva ca pe portofel asa ca  grija mare cu acest rusac. uitasem sa aiba o cusutura destul de "buna" cand zic buna asta inseamna ca sunt capabil sa pun in  rusac mai mult de cat poate el :D dor mai uit sa pun "pasta de dinti"

Astept si alte propuneri  de valiza si rusac. ( nu  glumesc )

Articol scris pt Super Blog 2011

0 comentarii: