se eftineste gazul??? mai degraba e o farsa dea lor

.
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

E na  acum ca se intimpla mai des, eu am alta pozna " citesc intr-un ziar ca se eftineste gazul din cauza crizei finaciare" zic eu ha uite o veste buna pe azi si intre timp ajung la aragaz  si zice mama " e presiunea mica la gaz ca e cam mic ochiul ca eu " adica ea" am dat la maxim si tot mic e "si zic ha deci asa se eftineste gazul" astea fac orice numai sa zica ce au eftinit e o nimica toata folosec toate mijloacele de a ne prostii mai ales populatia romaniei " au eftinit gazul" si de colo au scazut presiunea ca sa cosumam tot atita dar la foc mic.

0 comentarii: